پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۲۲:۲۱

توتال و سوکار توافق گازی امضا کردند

باشگاه خبری فراساحل: شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان و توتال فرانسه به منظور توسعه یک میدان گازی فراساحلی در دریای خزر قرارداد امضا کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازخبرگزاری ترند، شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان، «سوکار»، دیروز (اول آذر) خبر داد که این شرکت و توتال فرانسه به منظور اجرای پروژه توسعه نخستین فاز میدان گاز و میعانات گازی فراساحلی «آبشرون» در دریای خزر قرارداد اولیه‌ امضا کردند. رونق عبدالله‌اف، رئیس سوکار، در نشستی که با پاتریک پویان، مدیرعامل توتال در باکو برگزار شد، گفت: همکاری موثر این دو شرکت نقش مهمی در امنیت انرژی بین المللی و منطقه‌ای ایفا می‌کند.

رئیس شرکت توتال نیز اعلام کرد: دو طرف قرار است فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری را در جمهوری آذربایجان مطالعه و در حوزه‌های نفت و گاز این کشور سرمایه‌گذاری کنند. طبق پیش‌بینی‌ها، نخستین محموله گاز میدان آبشرون اواخر ٢٠٢١ و اوایل ٢٠٢٢ میلادی برداشت خواهد شد. توتال این میدان گازی را در سال ٢٠١١ میلادی کشف کرد. بر اساس برآورد سوکار، آبشرون دارای ٣٥٠ میلیارد متر مکعب گاز و ٤٥ میلیون تن میعانات گازی است. از جمله سهامداران این پروژه گازی، سوکار (٤٠ درصد)، توتال (٤٠ درصد) و انجی فرانسه (٢٠ درصد) هستند.



  کد خبر : 2814
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :